Motivasjon

Synes du det er vanskelig å komme i gang? Det er du ikke alene om. Vi er opptatt av trivsel og mestring, instruktørene har derfor ekstra fokus på å møte deltagerne «der de står» og med engasjement.  Det kan være fysisk vondt å begynne å trene når kroppen ikke er vant med det. Men fortvil ikke, etter en stund i motbakke, øyner du etter hvert toppen. Du får hode over vannet og du får overskudd, som du ikke kan få på andre måter enn ved å være fysisk aktiv. Vi er også meget opptatt av at det steget du nå har tatt, skal gi noen resultater. Derfor anbefaler vi deg å starte i det små, slik at du gradvis venner deg til aktiviteten og finner glede i å delta. Den største fellen mange går i er å trene for mange ganger i uken ved oppstart. Vi vil veilede deg på dette og gi deg gode råd slik at du når dine mål. Det er bedre å være en god mosjonist i mange år, enn Supermann i tre uker!

  • Klikk på linken og les historien om Kenneth, som fant veien tilbake til seg selv og arbeidslivet (les om Kenneth).
  • Klikk på linken og les historien om Anne, som via trening fikk helsepila til å peke i riktig retning (les om Anne)
  • Klikk på linken og les om vårt motivasjonseminar med Yngvar Andersen (trykk her
  • Klikk på linken og les vår Deltagerundersøkelse som viser deltagernes positive tilbakemeldinger  (trykk her)
  • Klikk på linken og les om NRK sin reportasje om oss i Aktiv på Dagtid (trykk her)
  • Klikk på linken og les Fædrelandsvennens artikkel om forskningsresultater i APD så langt (trykk her)
Close Menu
%d bloggers like this: