Aktiviteter

Zumba

Zumba

Mosjon til musikk med utspring i latinamerikanske rytmer. Latter og smil sitter løst.

Ballspill

Ballspill

Her mosjonerer vi mens vi har det gøy og utfordrer våre ballegenskaper.

Tennis

Tennis

Bli med og lær tennis. For nybegynnere og viderekommende. Fokus på spill, regler og teknikk.

Svømming

Svømming

Vi deltar i voksensvømmingen. Si ditt navn i luken, badevakten vil finne deg i bookingen. NB: Du MÅ kunne svømme!

Egentrening

Egentrening

For deg som liker å trene på egenhånd og trene i ditt eget tempo. Veileder er tilgjengelig.

Squash

Squash

Ta med en venn eller 2 og spill squash sammen.

Boksing

Boksing for alle

Boksetrening med fokus på styrke og teknikk. Passer for kvinner og menn i alle aldre.

Ridning

Ridning

Lær å ri på trygge og gode skolehester fra Arendal og Grimstad Rideklubb.

Yoga

Yoga

Yoga er enkle kroppsøvelser – behagelig bøy og strekk. Bevegelsene utføres rolig, uten anstrengelse i samklang med pusten. De myker opp og gir smidighet. Resultatet er kroppslig velvære, dyp avspenning og ro.

Vannaktivitet

Vannaktivitet

Vi mosjonerer i vannet. Bassenget er av typen «varmtvannsbasseng». Dette er en flott treningsform som passer for alle.


Sykkel

Sykkel

Sykkel tar utgangspunkt i nybegynnere som har lyst til å mosjonere ved å sykle. Du trenger ikke annet utstyr enn joggesko og treningsklær.

Avspenning

Stretch/Avspenning

Lett styrketrening med avspenning og bevegelighetstrening. Deilig rolig musikk, med fokus på å roe kroppen ned og pleie kroppens smidighet.

Lett Styrke

Lett Styrke

Gruppetrening til musikk. Her er ikke koordinasjon i fokus, musikken brukes som motivasjonfaktor. Treningsveileder vil guide deltagerne gjennom timen, du trenger ikke å kunne noe om styrke fra før.

Tur med Hund

Tur med Hund


Bli med på en gåtur i fine omgivelser sammen med våre firbente venner.


LogoMakr_5ro09k

Agility trening med hund

Det settes en løype med forskjellige hinder som hunden skal passere i riktig rekkefølge.


LogoMakr_4JsArw

Fotball


Her spiller vi fotball, og det stilles ingen krav til ferdigheter. Gode sko, treningstøy og en drikkeflaske er alt du trenger.

Easy Line

Easy Line


Sirkeltrening på hydrauliske trenings-apparater i egen sal. Du får balansert trening i utholdende styrke og kondisjon. Passer for alle, trente og utrente.


Ro

Ro/TRX


Ro/TRX (slynge) er en kondisjons time på romaskiner med variert tempo. Timen avsluttes med en god strekk. Timen passer for alle, både trente og utrente!


LogoMakr_8gSDnI

Klatring


Klatring på klatrevegg og buldrevegg for alle nivåer med instruktør som sikrer og veileder.


LogoMakr_2z5s8V

Bellyfit


Bellyfit er en blanding av mosjon, styrke og dans. Latter og smil sitter løst.


LogoMakr_18RYcV

Puls


Øvelser til musikk som får opp pulsen. Treningsformen er meget inspirerende og smilet sitter løst. Vi holder det på et enkelt nivå, slik at alle kan henge med. Det er lite vendinger og hopp i våre timer.


LogoMakr_1HX2eh

Puls/styrke

Puls/Styrke er mosjon og styrke aktivitet til musikk. Instruktøren vil guide deg gjennom aktiviteten og motivere deg underveis. Styrke øvelsene er med egen kropp som motstand og eventuelt stang eller lette vekter. Vi holder det på et enkelt nivå, slik at alle kan henge med

Plogging

Plogging


Vi jogger og plukker søppel der det er nødvendig. Sosialt og samfunnsnyttig.


Close Menu
%d bloggers like this: